vrijdag 17 juli 2015

Van alles en nog wat..

Zoals ik in mijn vorige blog schreef, is het momenteel hittegolf in Italië. Het is elke dag > 35 graden. Gelukkig heb ik een ventilator gekocht die enigszins voor een beetje verfrissing zorgt. Maar daar blijft het bij. Eten doe je nauwelijks, laat staan koken! Het is echt warm in Umbrië.

Maar ik klaag niet, alleen soms zou je willen dat er een regenbui komt waardoor het allemaal wat frisser en koeler aanvoelt.
@ Perugia foto made by Stefan Nieuwinckel
Vrienden van mij uit België en uit Nederland zijn onlangs vertrokken uit Umbrië. Het was gezellig en we hebben samen veel leuke dingen gedaan. Zoals bierproeven bij San Biagio, uiteten, koffiedrinken, Umbria Jazz en bij Michele & Co gebakjes gegeten. Ik heb zelfs voor het eerst in het Trasimeense meer gezwommen met Paul van de Laar. Het was wel wennen al die blubber tussen je tenen, je ziet niet wat er zwemt. Het is gewoon anders, kortom geef mij denk ik toch maar de zee!

Michele & Co in Castiglione del Lago
Birra San Biagio
Strand, tja dat is voor mij erg lang geleden. Te lang geleden. Hopelijk komt daar binnenkort verandering in. De laatste keer was in 2013 toen ik in Donoratico werkte, de Toscaanse kust.

Heerlijk vind ik het om weer te trainen. Je zou dan zeggen, ben je wel wijs in dit hete weer!? Wellicht, maar ik ga dan lopen rond 7 uur in de ochtend. Dan is het 25 graden en prima te doen. Of ik weer een marathon ga lopen weet ik nog niet. Ik heb nieuwe Saucony's waarmee ik heerlijk loop.  Ik voel me weer fit omdat ik 4x in de week train. Heerlijk.

hardlopen in Toscane met Fulvio Massini







Geen opmerkingen:

Een reactie posten