zondag 17 augustus 2014

derde prijs

Ik ben derde geworden van de vrouwen bij een hardloopwedstrijd in Fabro, Umbrië; terza assuloto! Ik heb een salamiworst en een hoedje gewonnen. Dit is mij nog nooit overkomen. Ik was aangenaam verrast. Ik heb wel eens een prijs gewonnen in mijn categorie, maar ik ben nooit derde geworden van de vrouwen... wow! Dat is dan best leuk.

Pasta, wijn en pomodori pellati zaten al in de "pacco gara". Die mochten natuurlijk niet ontbreken. Het was een 10,2 km wedstrijd, vier rondjes. Best saai, want je weet, na 1 rondje moet je er nog 3 en na 2 rondjes ... nou goed. Wel blij hoor! Mijn gemiddelde was 4:35/km. Mijn tijd is 48:06.

Bijna klaar voor Amsterdam...

Route: Fabro by Supertramp76 at Garmin Connect - Details

prijsuitreiking
G.S. Filippide
Corriere dell'Umbria

Geen opmerkingen:

Een reactie posten