zondag 6 januari 2013

twenty 4 seven

Zo voelt het...de dagen zijn voor mij allemaal gelijk. Of het nu zaterdag is of maandag. Het maakt niet uit! De dagen vliegen voorbij. Het enige wat ons bezig houdt is werken en werken. Eten in de keuken, de gasten het naar hun zin maken, en verder alles nemen zoals het komt. Dit seizoen is denk ik wel de zwaarste ooit. Zonder dag vrij. Dit moet je kunnen en willen. Mentaal moet je enorm sterk zijn dit vol te houden. Je neemt geen afstand, je bent altijd daar. Ik heb daarom ook besloten hardloopschoenen te kopen voor in de sneeuw zodat ik elke ochtend even kan lopen. Mijn hoofd leeg maken. Ook al heb ik mijn rust hard nodig, maar als ik dit niet doe dan ben ik alleen maar of in mijn kamer of in het hotel. Dat is zwaar. Ik heb al een paar keer met mijn Nike's gelopen in de sneeuw maar dat is echt geen doen. Met bevroren sneeuw glij je zo uit. En op de straten lopen is ook niet lekker met die uitlaatgassen. Dus, ik hoop dat de winkel in Canazei mij snel belt dat de schoenen zijn aangekomen. Can't wait.

6 januari is het vandaag. La Befana. Dat is een feestdag. Bij ons heet dat Drie Koningen. Maar dat wordt nauwelijks gevierd in Nederland, toch? Hier komt de Befana (heks) langs voor de kinderen. Die brengt cadeautjes en zoetigheid langs.

De tijd dringt het is tijd om me klaar te maken voor vandaag. Eerst wat boodschapjes halen bij de Fassa Coop in Vigo en dan weer naar het hotel. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten