woensdag 12 oktober 2011

regen

Het is echt Hollands weer. Ik klaag niet, want ik vind het is altijd goed weer. Zon, regen, wind, sneeuw..het is maar net hoe je erin staat. Voor mij is het belangrijk dat ik buiten kan zijn, frisse lucht. Vandaag in de regen gefietst naar Hoek van Holland. Puur om de afvalstoffen, de zuren in mijn benen af te laten voeren voor de marathon van a.s. zondag. Ik ben in Arco 1x gemasseerd. Nu heb ik gefietst. Van de week dan nog een keer fietsen, en zaterdag een klein stukje hardlopen. Dan moet het goed zijn. Ben best een beetje zenuwachtig voor zondag. Want ik weet wat me te wachten staat. Maar ik neem me voor te genieten en niet te veel nadenken over mijn gewenste tijd. Je weet nooit hoe het gaat lopen. Je kunt super fit zijn, en uiteindelijk heel slecht lopen. Blessures oplopen, kramp krijgen, pijn overal pijn..dat staat me sowieso te wachten. Na de 35 km staat de man met de hamer me op te wachten. Dajeee..dat zeggen ze in Terni en betekent: kom op! Ik ben per slot van rekening een van de vereniging Athletic Terni! Een ternana, een vrouw uit Terni met pit:) ha ha

Geen opmerkingen:

Een reactie posten