dinsdag 6 september 2011

Terni - San Gemini

Google zegt dat het meer km zijn dan 23 km heen en terug, maar we hebben 2.05 uur gelopen, dus dat moet zeker 23 zijn. Op de heenweg veel heuvelopwaarts gelopen, terugweg alleen maar afdalingen. Ik ben enorm fit, het lopen ging fantastisch. Marco, mijn allerbeste vriend, is niet zo getraind als ik, maar ik ben apetrots dat hij het heeft volgehouden. En ik hoop dat hij ook de Firenze maratona gaat doen 27 november. Nu geniet ik lekker na, moe, ontzettend moe, maar het biertje smaakt naar meer. Dit is fantastisch, het leven naar een marathon toe. Het geeft je ook zoveel positieve energie. Ik en Marco hebben veel gesproken over werk en wat er allemaal komen gaat i.v.m. het festival. Door hardlopen kom je weer op ideeën, het is net als mediteren. Je ontspant je, je bent bezig met je lijf en geest. Je voelt je zo lekker, tijdens maar ook daarna. Super. Morgen brood maken bij Vantaggi in Strettura met Australiërs. En morgenavond lekker dineren met een hele lieve leuke jongen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten