donderdag 4 augustus 2011

Amelia

Afgelopen zondag een geweldige race gelopen, 29.09 min 6,5 km. Daar ben ik ontzettend blij mee! Binnenkort ben ik ook lid van Athletic Terni, een leuke hardloopgroep. Dus eindelijk heb ik ook gezelschap bij het hardlopen. Ik vind het heerlijk om alleen met mijn ipod te lopen, lekker met je gedachten ergens anders zijn en luisteren naar keiharde popmuziek van dj Giel Beelen! Overigens van hardlopen word je ook vreselijk bruin. Als je me nu zou zien, zou je gaan twijfelen of ik nog wel werk hier in het kasteel. Nou en of ik dat doe. Ik maak wat uurtjes achter de pc bij de receptie. In mijn lunchpauze ben ik altijd buiten. Geweldig toch! Een baan op kantoor kan ik denk ik niet meer. Ik kan me nog goed herinneren mijn kantooruren in Nederland, als ik naar buiten keek werd ik altijd verdrietig. Ik wilde gewoon naar buiten, frisse lucht. Ik werk sinds drie jaar in de "bergen", nou ja, hier zijn geen bergen, maar groen, natuur, zon....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten