dinsdag 12 juli 2011

Corella Balleto

Helaas is het festival Dei Due Mondi afgelopen, maar ik vond het geweldig de afgelopen dagen. Veel mensen in Spoleto, barretjes en eettentjes open tot 's avonds laat. Zaterdagavond ben ik naar ballet geweest in het teatro romano in Spoleto. Nog nooit zoiets fantastisch gezien. Daarbij werd de Flamingo gedanst door een fantastisch, mooi stel. Dit stuk zal ik nooit meer vergeten. Van het weekend was het ook druk op Castrum Resort, daar we een orkest te logeren hadden. Weinig geslapen en gegeten. Maar met die hitte denk je nog geen eens aan pizza's en pasta's. Bier! Ja dat wel. Na afloop van de voorstelling ben ik samen met Giuseppe een groot biertje gaan drinken, van de tap, en een hamburger gaan eten bij MamaSpoleto Open. De zomer in Italië bevalt me wel hoor..leven op straat, gezelligheid. Nu heb ik alweer een concert voor de boeg a.s. vrijdag, PRINCE! Zin in en daarvoor hoop ik nog een goede vriend van mij te zien die ik 3 jaar geleden heb ontmoet op de camping in Perugia. Hij is kok en kan als de beste pasta maken met een saus van pinda's....to be continued.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten